♥ ♥ ♥ اجدع صحاب ♥ ♥ ♥
لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح B
♥ ♥ ♥ اجدع صحاب ♥ ♥ ♥
لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح B
♥ ♥ ♥ اجدع صحاب ♥ ♥ ♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kingdomoflove

..::عـضـو ذهـبـي::..

kingdomoflove

تاريخــ التسجيلــ : 02/07/2010

لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح Empty
مُساهمةموضوع: لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح   لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح I_icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 8:05 pm

لو فى واحد وواحدة بيحبوا بعض وزعلانين من بعض لازم بيرجعوا يتصالحوا بسرعه ويفتكروا لبعض الحاجة الحلوة مش العكس وعلى فكرة مفيش

كبرياء فى الحب واحلى حاجة ان لما بتفتكر الكويس للى بتحبه بتحس انه واحشك اوى وتجرى على الموبيل عشان تقوله انك بتحبه وبتموت فيه

اكتر من اى حاجة تانية,ممكن يكون حبيبك غلط اه بس لو اتنقشتوا هتحلوا الموضوع ومش هيغلط تانى اما لو زعلتوا فالله واعلم ممكن يغلط اكبر
من الغلطة اللى غلطها ويمكن خلاص تبقى النهاية بينكم متعملوش نهاية على اى مشكلة بينكم لان المفروض الحب الحقيقى يبقى اكبر من اى

مشاكل ويتحدى اى مشاكل عشان يكمل ويبقى حب حقيقى بجد انا كنت بتخانق كتير اوى مع حبيبى وفعلا ببقى انا اللى غلطانة وبرجع اندم فى

الاخر لانه بيطلع مظلوم وانا طبعا مش بفهم الا لما بعد ماازعل من غير لازمة بس انا دلوقتى هتغير عشان خاطر حبيبى وعشان خاطر حبنا يعيش

ويفضل طول العمر اوعدك ياحبيبى انى هخليك اسعد انسان فى الدنيا وهجى على نفسى ساعات عشان حبنا يعيش كل اللى زعلان من حبيبه يحاول

يصلحه ويقوله على غلطه عشان يصلحه وبجد مفيش اجمل من احساس الحب وتحس ان فى حد بيحبك وبيخاف عليك لما تحتجلك تلاقيه اول واحد

جنبك

صعب: أن ينتهي الحب الصادق نتيجه لأمر تافه

الأصعب: أن يستمر الفراق لأن كل طرف ينتظر إشاره الرجوع من الآخر

love story hosam&A

Admin

..::الاداره::.

..::الاداره::.
Admin

تاريخــ التسجيلــ : 03/06/2010

لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح Empty
مُساهمةموضوع: رد: لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح   لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح I_icon_minitimeالجمعة يوليو 02, 2010 8:12 pm

لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح 781896
https://agda3-so7ab.yoo7.com

لو زعلان مع حبيبك ابدا بالصلح
صفحة 1 من اصل 1